FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

F1 πίσω στο μέλλον!

Οι ομάδες της Φόρμουλα 1 πλησιάζουν στην ολοκλήρωση όλων των νέων κανονισμών για το 2013, που πολύ πιθανό να προβλέπουν την επιστροφή των αυτοκινήτων "επίδρασης εδάφους" και των κινητήρων τούρμπο - όπως ήταν το άθλημα στις αρχές της δεκαετίας του 1980. Έχουν συσταθεί πολλές ομάδες εργασίας για την εύρεση ιδεών, που θα βοηθήσουν στη βελτίωση του θεάματος της F1, και για να διασφαλιστεί ότι θα γίνει ένα άθλημα πιο φιλικό προς το περιβάλλον.
Από την πλευρά του κινητήρα, τα σχέδια των κανονισμών δόθηκαν στις ομάδες πριν από λίγες εβδομάδες, και το τελευταίο σχέδιο μιλάει για έναν τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα 1.6 λίτρων, ως πρότυπο.
Οι κινητήρες θα ενισχυθούν από πολλά συστήματα ανάκτησης ενέργειας, και θα παράγουν περίπου 650 ίππους. Τα σχέδια επίσης θεωρείται ότι περιορίζουν τους κινητήρες σε μόλις πέντε ανά οδηγό, ανά σεζόν. Σε μια προσπάθεια να αυξηθεί περαιτέρω ο οικολογικός χαρακτήρας της F1, οι ομάδες είναι επίσης πρόθυμες να υπάρξει ένα όριο στην κατανάλωση καυσίμου, που θα εξασφαλίζει ότι οι κινητήρες θα είναι οικονομικοί.
Ο τεχνικός διευθυντής της Williams, Σαμ Μάικλ δήλωσε: "Αντί να σπαταλάμε όσα καύσιμα μπορούμε όπως τώρα, θα υπάρξει ένας μετρητής ροής καυσίμου - έτσι δεν θα είμαστε σε θέση να καταναλώνουμε περισσότερο από μία ορισμένη ποσότητα καυσίμων. Είναι μια καλή περικοπή σχετικά με ό,τι είχαμε μέχρι στιγμής".
Στα πλαίσια αυτής της υπόθεσης, ο συν-ιδιοκτήτης της Williams, Πάτρικ Χεντ, και ο πρώην σχεδιαστής της Ferrari, Ρόρι Μπάιρν, συνεργάζονται με τη FIA για να προωθήσουν ιδέες για κανονισμούς των νέων αυτοκίνητων.
Οι ομάδες συναινούν στο να γίνουν καλύτερα τα αυτοκίνητα στην προσπέραση, από αυτά της σημερινής γενιάς, με τη μέθοδο της "επίδρασης εδάφους" (μέθοδος δραματικής αύξησης της κάθετης δύναμης, με τη δημιουργία τεχνητής υποπίεσης κάτω από το αυτοκίνητο, με χρήση αναρροφητών αέρα και πλαϊνών ποδιών - σχέδιο) να λαμβάνεται ενεργά υπόψη.
"Μιλούν για μία αύξηση στο ποσοστό κάθετης δύναμης στον διαχύτη. Ένα αυτοκίνητο "επίδρασης εδάφους" δηλαδή, όπως ήταν στις αρχές του 1980", πρόσθεσε ο Μάικλ. "Το ψάχνουνε ήδη, καθώς επίσης και την ενίσχυση της προστασίας σύγκρουσης στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, με τη μετακίνηση των εισαγωγών αέρα των ψυγείων πιο μπροστά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια