FORMULA 1

Column Left

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

FORMULA 1 – Επομενη σταση: Σιγκαπουρη

Φτάσαμε στην αρχή του τέλους της φετινής σαιζόν. Πέντε οδηγοί τριών ομάδων στη διεκδίκηση του τίτλου, με πέντε αγώνες να απομένουν και βαθμούς λιγότερους της μιας νίκης να τους χωρίζουν. Το φινάλε του πρωταθλήματος προμηνύεται, ίσως, το καλύτερο όλων των εποχών και η αντίστροφη μέτρηση ξεκινά υπό το φως τον προβολέων αυτό το Σ/Κ στη Σιγκαπούρη!
Αν σκεφτούμε μάλιστα ότι με το περσινό σύστημα βαθμολόγησης (και όχι με το φετινό 25-18-15-12 κλπ.), η πεντάδα των διεκδικητών θα είχε διαφορά μόλις εννέα πόντων, τότε γίνεται κατανοητό ότι τα πράγματα δεν είναι ακριβώς όπως φαίνονται. Με μια ή δύο νίκες όλα μπορούν να ανατραπούν, όπως απέδειξαν οι δύο τελευταίοι αγώνες σε Βέλγιο και Ιταλία, όπου επανέφεραν τους Αλόνσο και Φέτελ στη μάχη.
Έχουμε και λέμε λοιπόν, για να ξέρουμε και για τι πράγμα μιλάμε: Μαρκ Γουέμπερ 187 βαθμοί, Λιούις Χάμιλτον 182, Φερνάντο Αλόνσο 166, Τζένσον Μπάτον 165, Σεμπάστιαν Φέτελ 163. Στους κατασκευαστές: Red Bull 350, McLaren 347, Ferrari 290. Η… αγκαλιά της Ευρώπης τελείωσε και οι πέντε μακρινοί εναπομείναντες σταθμοί είναι: Σιγκαπούρη, Ιαπωνία, Ν. Κορέα, Βραζιλία και Άμπου Ντάμπι.
Ο αγώνας που διοργανώνει η Δημοκρατία της Σιγκαπούρης, όπως είναι η επίσημη ονομασία της χώρας, θα διεξαχθεί για τρίτη συνεχή χρονιά και ήδη έχει γίνει από τους αγαπημένους όλων. Οδηγοί, θεατές, τηλεθεατές και χορηγοί απολαμβάνουν τις απίστευτες εικόνες που προσφέρει η νυχτερινή ώρα του Grand Prix, το οποίο γίνεται στους δρόμους της πόλης που περιβάλλουν την Marina Bay και μεταδίδει σε όλη της τη έκταση τη μαγεία της Formula 1.
Το χαρακτηριστικό της πρωτεύουσας Σιγκαπούρης είναι η καθαριότητα, έχοντας λάβει και σχετικά εύσημα και είναι ενδεικτικό ότι απαγορεύεται η πώληση… τσιχλών στα καταστήματα (για την αποφυγή του πειρασμού να την πετάξει κανείς στο δρόμο), αλλά και τα διάφορα… εδέσματα που εδώ βρίσκουμε άφθονα στις λεγόμενες καντίνες! Αυτή τη στιγμή η χώρα είναι οικονομικά η ταχύτερα εξελισσόμενη παγκοσμίως, με τους ρυθμούς ανάπτυξης για το πρώτο μισό του 2010 να αγγίζουν το 17,9%.
Βέβαια, για να επανέρθουμε και λίγο στα της Formula 1, όταν κάποιος σκέφτεται τον αγώνα της Σιγκαπούρης, δεν μπορεί να μην πάει το μυαλό του στο γνωστό crashgate του 2008, στην παρθενική εμφάνιση του αγώνα στο καλεντάρι, όταν ο Νέλσον Πικέ Τζούνιορ… αγαπήθηκε με τον τοίχο στη στροφή 10, για να μπει το αυτοκίνητο ασφαλείας, να κόψει το ρυθμό όλων και να το εκμεταλλευτεί αυτό ο τότε team mate του, Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος και τελικά κέρδισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια