FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 26 Ιουλίου 2009

F1 - Ουγγαρια: Νικητης ο Hamilton!

Στην εκκίνηση ο Αλόνσο διατήρησε την πρωτοπορία αλλά πίσω του έγινε χαμός. Ο Χάμιλτον και ο Ράικονεν χρησιμοποιώντας το KERS πετάχτηκαν από την 4η και 7η θέση αντίστοιχα και έδωσαν μάχη για την 2η. Ο Ράικονεν ακούμπησε το Χάμιλτον και το Φέτελ ο Γουέμπερ επωφελήθηκε και έστριψε 2ος ενώ ο Φέτελ από 2ος έπεσε 7ος έχοντας και πρόβλημα στην μπροστινή ανάρτηση. Ένα πρόβλημα που τον οδήγησε τελικά σε εγκατάλειψη: «Ο Ράικονεν έπεσε πάνω μου στην εκκίνηση. Μου δημιούργησε πρόβλημα στην ανάρτηση και αυτό είναι που τελικά οδήγησε σε εγκατάλειψη».
Ο Αλόνσο οδήγησε την κούρσα μέχρι τον πρώτο του ανεφοδιασμό. Εκεί αντιμετώπισε πρόβλημα με την ασφάλιση του μπροστινού δεξιού τροχού. Δεν έσφιξε καλά το μπουλόνι και η ρόδα μετά από έντονους κραδασμούς έφυγε από την πλήμνη.
Κάπου εκεί τελείωσε και ο αγώνας του Ισπανού: «Σήμερα χάσαμε την ευκαιρία για ένα βάθρο. Εκκίνησα καλά και πήγαιναν γρήγορα στο πρώτο κομμάτι. Στον πρώτο ανεφοδιασμό δεν ασφάλισε καλά το μπουλόνι και βγαίνοντας από τα πιτ ένιωσα έντονους κραδασμούς και νόμισα ότι είχε κλατάρει το λάστιχο. Μετά το είδα να φεύγει και γύρισα στα πιτ για να το αντικαταστήσω. Όμως ένα πρόβλημα με την αντλία καυσίμου που αντιμετώπιζα από το 2ο γύρο με υποχρέωσε να εγκαταλείψω».
Ο Χάμιλτον που είχε περάσει τον Γουέμπερ στον 3ο γύρο βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα και ταυτόχρονα είχε το ρυθμό να ανοίξει τη διαφορά. Αντίθετα ο Αυστραλός γύρο με το γύρο έβλεπε τη Ferrari να γεμίζει τους καθρέπτες του. Ο Ράικονεν κατάφερε να περάσει το Γουέμπερ στον 1ο ανεφοδιασμό, εκμεταλλευόμενος και τα προβλήματα που αντιμετώπισε ο Αυστραλός από ασυνεννοησία στα πιτ. Ο Γουέμπερ στη συνέχεια έχασε κι άλλο έδαφος και έδωσε μάχη για να κρατήσει πίσω του, Κοβαλάινεν και Ρόσμπεργκ. Τελικά κατάφερε να τερματίσει 3ος και οι έξι βαθμοί του έδωσαν τη δυνατότητα να ανέβει στην 2η θέση του πρωταθλήματος της βαθμολογίας.


ΟΙ ΜΑΧΕΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΕΛΟΣ
Ο Μπάτον πιο πίσω πάλευε για μια θέση στους βαθμούς ώστε να ελαχιστοποιήσει τις απώλειες: «Πρέπει να σταματήσουμε να αποδίδουμε την υστέρησή μας στις χαμηλές θερμοκρασίες και να λύσουμε το πρόβλημα αξιοποίησης των ελαστικών. Μετά την Τουρκία αντιμετωπίζουμε έντονες διακυμάνσεις στην απόδοση των ελαστικών, σε κάποια συγκεκριμένη φάση δουλεύουν και μετά όχι. Δεν είναι ότι όλοι οι άλλοι προόδευσαν και εμείς μείναμε στάσιμοι, αντίθετα το δικό μας μονοθέσιο δεν πάει το ίδιο σταθερά» κατέληξε εμφανώς προβληματισμένος ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας.
Το πρωτάθλημα έχει τώρα μια μικρή ανάπαυλα, επόμενος αγώνας στις 23/8 το Ευρωπαϊκό GP στους δρόμους της Βαλένθια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια