FORMULA 1

Column Left

Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

«Παθος, φιλοσοφια και τροπος ζωης η Ferrari»

Μια εβδομάδα πριν την εκκίνηση του ισπανικού Grand Prix, ο Φερνάντο Αλόνσο έδωσε μια μεγάλη συνέντευξη στην ιταλική εφημερία Corriere della Sera, όπου αναφέρθηκε σε όλα όσα συμβαίνουν στη Ferrari, στο πρωτάθλημα, αλλά και πολλά άλλα ενδιαφέροντα. Ο Ισπανός στην… πρόκληση του να ρωτήσει κάτι τον εαυτό του απάντησε αφοπλιστικά: «Δεν έχω ιδέα τι θα ρωτούσα αν ήμουν δημοσιογράφος», ενώ χαρακτήρισε φαβορί την ομάδα του για το πρωτάθλημα.
Ο Αλόνσο στη Βαρκελώνη θα αγωνίζεται εντός έδρας, θα έχει φυσικά την υποστήριξη των συμπατριωτών του, αλλά και των τιφόζι, αλλά αυτό δεν τον αγχώνει: «Θα είναι σίγουρα θετικό και μεγάλο πλεονέκτημα. Οι θεατές θα έχουν σίγουρα μεγάλες προσδοκίες και θα κάνουμε ότι μπορούμε για να μην τους απογοητεύσουμε. Στη Βαρκελώνη φρενάρεις πέντε μέτρα αργότερα και επιταχύνεις δύο δευτερόλεπτα νωρίτερα».
Πρόσφατα, ο Ισπανός πιλότος ασφάλισε τους αντίχειρές του για 10εκ. Ευρώ και ο παραλληλισμός του Ιταλού δημοσιογράφου ήταν ότι το έκανε σαν ένας πιανίστας. Ένας πιανίστας της Formula 1: «Ο μεγάλος χορηγός μου, η τράπεζα Santander κάνει άνοιγμα στις ασφάλειες. Είμαι… συστατική τους επιστολή. Οι αντίχειρες είναι κάτι που οι οδηγοί χρησιμοποιούν πολύ», αρκέστηκε να σχολιάσει.
Για το ενδεχόμενο ενός ατυχήματος κατά τη διάρκεια των αγώνων και πως το αντιμετωπίζει αυτό, ο οδηγός της Ferrari ανέφερε: «Δεν το σκέφτομαι πολύ. Ξέρω ότι πρέπει να έχω μια ήρεμη ζωή γιατί η δουλειά μου εξαρτάται από τις φυσικές μου ικανότητες. Κάνω τα πάντα με μεγάλη προσοχή και φροντίδα. Σίγουρα ζεις με κάποιο φόβο. Κάθε φορά που αγωνίζεσαι θέλεις να είσαι στην κορυφή. Είμαστε οι άρχοντες του πεπρωμένου μας. Έφυγα νωρίτερα στην εκκίνηση στην Κίνα γιατί έκανα λάθος, όχι εξαιτίας της μοίρας».
Για το συνδυασμό δύο τεράστιων μεγεθών, όπως είναι ο Αλόνσο και η Ferrari, ο Ισπανός είπε: «Δεν ξέρω αν είμαι μεγάλο μέγεθος από μόνος μου, αλλά εγώ και η Ferrari ζούμε τους αγώνες με πολύ πάθος. Δουλεύοντας με μια πιο ψύχραιμη ομάδα ήταν λίγο περίεργο. Τώρα που υπάρχουν δύο Λατίνοι οδηγοί στην ομάδα, υπάρχει μεγαλύτερο κίνητρο».
Όσο για αν περίμενε πηγαίνοντας στο Μαρανέλο τα συναισθήματα που θα του προκαλούσε αυτό, δήλωσε: «Όχι είναι διαφορετικά. Είναι ακόμη καλύτερα. Περίμενα να είμαι στην δυνατότερη ομάδα και να εκμεταλλευτώ τη δυναμική της. Αλλά η Ferrari είναι πολλά περισσότερα. Είναι πάθος, φιλοσοφία, τρόπος ζωής. Έχω… ποτιστεί με αυτό το συναίσθημα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια