FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 23 Μαΐου 2010

SF: Ηρωικη νικη για τον Ολυμπιακό

Εκπληκτική εμφάνιση πραγματοποίησε ο οδηγός του Ολυμπιακού, Κρις Βαν Ντερ Ντριφτ, στον δεύτερο γύρο της Superleague Formula by Sonangol στο ολλανδικό σιρκουί του Assen, ανεβάζοντας τον Ολυμπιακό στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου και χαρίζοντας ένα ακόμη τρόπαιο στον Πειραϊκό σύλλογο.
Η πρώτη Κυριακάτικη κούρσα αποδείχθηκε καταστροφική για το μονοθέσιο του Ολυμπιακού. Ο Βαν Ντερ Ντριφτ, εκκινώντας από την έκτη θέση, κατάφερε γρήγορα να ανακτήσει μια θέση για να βρεθεί πέμπτος. Από εκεί και πέρα άρχισαν να δυσκολεύουν τα πράγματα για τον πιλότο του Ολυμπιακού, ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων, με αποτέλεσμα να αρχίσει να χάνει σταδιακά θέσεις και να βρεθεί 14ος, πριν αναγκαστεί να εγκαταλείψει οριστικά τον αγώνα στον έβδομο γύρο.
Αντίστοιχη μοίρα είχε και ο Φρανκ Μοντανί με το μονοθέσιο της Μπορντό, ο οποίος ενώ βρισκόταν δεύτερος στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στον 15ο γύρο, όταν τον πρόδωσε το κιβώτιο ταχυτήτων του γαλλικού μονοθέσιου.
Ο poleman Ντάβιντε Ριγκόν, πραγματοποίησε μια άψογη εμφάνιση, διατηρούμενος επικεφαλής καθ' όλη την διάρκεια του πρώτου αγώνα. Η καρό σημαία σήμανε και επίσημα την πρώτη φετινή του νίκη στο Πρωτάθλημα της Superleague Formula. Ο Φρανκ Περερά τερμάτισε δεύτερος με το μονοθέσιο της Φλαμένγκο, ενώ ο Μαξ Βίσελ συμπλήρωσε το βάθρο, έχοντας εκκινήσει από την ένατη θέση του grid.
Την πρώτη κούρσα ολοκλήρωσαν μόνο 11 σύλλογοι, καθώς είχαν προηγηθεί οι εγκαταλείψεις των μονοθέσιων της Σπόρτινγκ (1ο γύρο), του Σεμπάστιαν Μπουρντέ της Λυών μετά την επαφή του με το μονοθέσιο της Πόρτο (2ο γύρο), του Ινδού Ναρέιν Καρθικέγιαν της PSV Αϊντχόβεν μετά την επαφή του με το μονοθέσιο της Γκουοάν Πεκίνου (4ο γύρο) και της Ατλέτικο Μαδρίτης στον 5ο γύρο όταν η Μαρία Ντε Βιγιότα έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου και βγήκε εκτός πίστας.
Στον δεύτερο αγώνα, ο Ολυμπιακός εκκίνησε από την τρίτη θέση του grid, μετά την εγκατάλειψη του Μπουρντέ ο οποίος αντιμετώπιζε πρόβλημα με το μονοθέσιο της Λυών και δεν μπόρεσε να πάρει μέρος στην κούρσα. Στον πρώτο γύρο ο Βαν Ντερ Ντριφτ κέρδισε μια θέση μετά από προσπέρασμα στο μονοθέσιο της Ατλέτικο Μαδρίτης. Επόμενος στόχος του ήταν ο Μπόρχα Γκαρσία της Σπόρτινγκ, τον οποίο πίεσε σθεναρά. Από πίσω τους ακολουθούσαν σε απόσταση αναπνοής τα μονοθέσια των Μπορντό, Σεβίλλης και Τότεναμ.
Μετά την ολοκλήρωση ενός γρήγορου pit stop στον 11ο γύρο, ο Ολυμπιακός κατάφερε να περάσει μπροστά από την Σπόρτινγκ, η οποία πραγματοποίησε το δικό της pit stop ένα γύρο αργότερα, όμως καθυστέρησε να εξέλθει από τα pits καθώς βρήκε μπροστά της το μονοθέσιο της Βασιλείας. Το γεγονός αυτό ήταν αρκετό για να εξασφαλίσει στον Ολυμπιακό μια διαφορά ασφαλείας την οποία και διατήρησε μέχρι και τα μέσα του αγώνα.
Πίσω του, οι μονομαχίες ήταν σκληρές. Ο Γκρεγκ Ντόλμπι της Τότεναμ κατάφερε στον 15ο γύρο να προσπεράσει την Σπόρτινγκ και άρχισε να μειώνει την διαφορά με τον Ολυμπιακό, όμως οι προσπάθειές του δεν ήταν αρκετές και το τέλος του χρόνου είδε το ερυθρόλευκο μονοθέσιο να αντικρίζει πρώτο την καρό σημαία.
=>MUNDIAL:Δείτε σήμερα τις τελευταίες αποδόσεις αλλά και τα τελευταία νέα της F1 στο Gamebookers αλλά και για άλλα αθλήματα όπως ποδόσφαιρο, μουντιάλ 2010,μπάσκετ, γκολφ και πολλά άλλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια