FORMULA 1

Column Left

Κυριακή 9 Μαΐου 2010

GRAND PRIX ΙΣΠΑΝΙΑΣ – «Ατσαλενιος» ο Γουέμπερ

Η άξια και χαλαρή οδήγηση του Μαρκ Γουέμπερ από την αρχή ως το τέλος, με αποτέλεσμα την πρώτη του φετινή νίκη που τον έβαλε στο κόλπο του πρωταθλήματος, δυστυχώς για τον ίδιο δεν ήταν το γεγονός του ισπανικού Grand Prix. Η διαδρομή ήταν όλα τα λεφτά! Αρχικά ο Φέτελ που ήταν τρίτος, βγήκε εκτός πίστας δέκα γύρους πριν το τέλος, έχασε τη θέση του και παρουσίασε πρόβλημα στα φρένα, με τους μηχανικούς του να τον προειδοποιούν συνέχεια να κόψει ρυθμό γιατί αλλιώς θα κατέρρεαν και τον Γερμανό να παλεύει να φτάσει ως τον τερματισμό… χωρίς φρένα. Και όχι μόνο τα κατάφερε, αλλά ανέβηκε και στο τρίτο σκαλί του βάθρου!
Τι συνέβη; Στον τελευταίο γύρο το εμπρός αριστερό ελαστικό της McLaren του Λιούις Χάμιλτον που ήταν δεύτερος δεν άντεξε και έσκασε με αποτέλεσμα το μονοθέσιο του Βρετανού να βγει εκτός πίστας και να προκαλέσει… έμφραγμα στην ομάδα, αλλά και τον ίδιο τον Χάμιλτον. Πολύτιμοι βαθμοί χαμένοι στη μάχη του πρωταθλήματος, τόσο για τη McLaren όσο και για τον οδηγό, προς τέρψην των υπολοίπων βέβαια.
Ωστόσο, η αποθέωση, τα πανηγύρια και το μεγαλύτερο χειροκρότημα πήγαν στη δεύτερη θέση και αυτό γιατί εκεί βρισκόταν ο Φερνάντο Αλόνσο. Το αγαπημένο παιδί των Ισπανών τράβηξε πάνω του όλα τα φώτα, αφού εντός έδρας χάρισε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα στους συμπατριώτες του.
Ο πιλότος της Ferrari βέβαια και αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, δεν έκανε και πολλά σήμερα. Απλά… οδηγούσε και επωφελήθηκε από τα προβλήματα των αντιπάλων του για να φέρει το μονοθέσιό του στη δεύτερη θέση. Φυσικά, όπως έχουν πει άπειρες φορές μεγάλες μορφές του αθλήματος, για να φτάσεις σε οποιαδήποτε επιτυχία στη Formula 1, πρέπει πρώτα να τερματίσεις. Και αυτό λέει πολλά. Στην τέταρτη θέση και «ξορκίζοντας» τις προηγούμενες κακές του εμφανίσεις ανέβηκε επιτέλους ο Μίκαελ Σουμάχερ, κάνοντας έναν πολύ καλό αγώνα και κρατώντας για πάρα πολλούς γύρους πίσω του χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα τον Τζένσον Μπάτον, που προσπαθούσε όσο μπορεί να πιέσει, αλλά χωρίς να τα καταφέρει.
Στη μάχη του τίτλου, ο Τζένσον Μπάτον διατηρήθηκε πρώτος με 70 βαθμούς, αλλά ο Φερνάντο Αλόνσο με τη δεύτερη θέση του, τον πλησίασε στους τρεις, έχοντας 67. Ακολουθεί τρίτος ο Φέτελ με 60, ενώ ο Γουέμπερ ανέβηκε στους 53.
Στους κατασκευαστές η McLaren διατηρεί προβάδισμα τριών βαθμών από τη Ferrari με 119 έναντι 116 και ακολουθεί η Red Bull με 113, σε μια πραγματική μάχη!
Η τελική κατάταξη στη Βαρκελώνη:

Η εκκίνηση
Καθαρή ήταν η εκκίνηση, η πρώτη στροφή, αλλά και ο πρώτος γύρος στη Βαρκελώνη, με τις δύο Red Bull να φεύγουν καθαρά μπροστά, τον Φέτελ να πιέζει τον Γουέμπερ, αλλά τον Αυστραλό να κρατά τη θέση του. Χάμιλτον και Αλόνσο έφυγαν πολύ καλά, αλλά δεν κατάφεραν να φτάσουν το δίδυμο σε σημείο προσπέρασης και έμειναν ως είχαν, όπως και ο Μπάτον με τον Σουμάχερ πιο πίσω.
Κερδισμένος ήταν ο Φελίπε Μάσα που ανέβηκε έβδομος και χαμένος ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα, ο οποίος από έβδομος βρέθηκε δέκατος μετά από μια επαφή με τον Μάσα, αλλά και ο Νίκο Ρόζμπεργκ, ο οποίος από όγδοος έπεσε 11ος. Με τη συμπλήρωση πέντε γύρων στον αγώνα, η δεκάδα είχε ως εξής: Γουέμπερ, Φέτελ, Χάμιλτον, Αλόνσο, Μπάτον, Σουμάχερ, Μάσα, Σούτιλ, Αλγκουερσουάρι, Κούμπιτσα.
Ο αγώνας
Ο Μαρκ Γουέμπερ στο πρώτο κομμάτι του αγώνα ήταν μακράν ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα, κάνοντας τον έναν γρήγορο γύρο μετά τον άλλον, διατηρώντας ένα προβάδισμα πάνω από δύο δευτερόλεπτα από τον team mate του Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός δεν μπορούσε να πλησιάσει περισσότερο, αλλά δεν μπορούσε και να ξεφύγει από τον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος ακολουθούσε, με τη McLaren να δείχνει πολύ δυνατή σε εκείνο το σημείο.

Ο Μίκαελ Σουμάχερ στο 15ο γύρο μπήκε πρώτος από το προπορευόμενο γκρουπ για αλλαγή ελαστικών και ακολούθησε ο Μάσα, όπως και ο Ρόζμπεργκ, αλλά το δικό του πιτ στοπ δεν ήταν και πολύ καλό, αφού αμέσως σταμάτησε και οι μηχανικοί του τον τράβηξαν πίσω για να βιδώσουν καλύτερα τον εμπρός δεξιά τροχό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια