Τελικά οι Red Bull έδειξαν ότι είναι αχτύπητες και σε πίστες που η τελική ταχύτητα δεν είναι σε πρώτη ζήτηση και το ερώτημα ποιος θα μπορέσει να τις κερδίσει σε κατατακτήριες δοκιμές συνεχίζει να πλανάται αναπάντητο! Ο Μαρκ Γουέμπερ με μια… εξωπραγματική επίδοση τρέλανε τα χρονόμετρα, σταματώντας τα στο 1’13’’826, στον ταχύτερο χρόνο που έχει σημειωθεί στο Μονακό από τις μετατροπές στη διαδρομή και μετά.
Ο Αυστραλός όλη την ημέρα άφηνε τους άλλους να… κοπανιούνται και εκεί που έπρεπε, έκανε αυτό που έπρεπε. Ένας τέλειος γύρος στα τελευταία δευτερόλεπτα, με καθαρή πίστα και χωρίς κίνηση και όλα ήταν εύκολα. Η Red Bull αδιαμφισβήτητα είναι η κορυφαία ομάδα του Σαββάτου και ο πρώτος που θα καταφέρει να την νικήσει θα προκαλέσει πολύ μεγάλη αίσθηση.
Λίγο έλειψε να είναι ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα αυτός που θα το κάνει, αφού ο Πολωνός κρατούσε την pole στα χέρια του μέχρι τα τελευταία δευτερόλεπτα με εξίσου εντυπωσιακό χρόνο 1΄14΄΄120. Ο οδηγός της Renault έδωσε στην εκπληκτική ομάδα του το καλύτερό της αποτέλεσμα φέτος και ποιος ξέρει, αν είναι τυχερός αύριο, το βάθρο δεν είναι πολύ μακρά. Για να μην φτάσουμε στην τεράστια έκπληξη με μια ενδεχόμενη νίκη.
Από την τρίτη θέση θα εκκινήσει η άλλη Red Bull, η οποία επιβεβαίωσε την κυριαρχία της ομάδας και στο Μόντε Κάρλο. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ επίσης στο τέλος έκανε έναν γρήγορο γύρο, 1’14’’227, αλλά και πάλι η διαφορά του από τον team mate του ήταν μεγάλη. Δίπλα του στη δεύτερη σειρά θα είναι ο Φελίπε Μάσα, με τη μοναδική Ferrari των κατατακτήριων δοκιμών, με τον Βραζιλιάνο να παίρνει την τέταρτη θέση και τον Φερνάντο Αλόνσο να κοιτά απαρηγόρητος και εκνευρισμένος από το λάθος του που τον άφησε εκτός, τα τεκταινόμενα στην πίστα.
Στην πέμπτη θέση βρέθηκε ο Λιούις Χάμιλτον με 1’14’’432, με την McLaren να είναι απογοητευτική, τουλάχιστον με δεδομένες τις προσδοκίες που είχε, αφού και ο Τζένσον Μπάτον πήρε μόλις την όγδοη θέση. Ανάμεσά τους είναι οι δύο Mercedes με τους Ρόζμπεργκ και Σουμάχερ να είναι έκτος και έβδομος αντίστοιχα. Ο Ρούμπενς Μπαρικέλο σε μια πολύ καλή εμφάνιση έφερε τη Williams στην καλύτερή της θέση σε στεγνό οδόστρωμα φέτος, όντας ένατος, ενώ και η 12η θέση του Νίκο Χούλκενμπεργκ άφησε πολλά περιθώρια για αισιοδοξία στην ομάδα του Σερ Φρανκ. Τη δεκάδα έκλεισε ως συνήθως ο σταθερότατος Βιταντόνιο Λιούτσι της Force India.
Η σειρά εκκίνησης και οι χρόνοι του Σαββάτου:
ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΘΗ...
Χωρίς τη συμμετοχή του Φερνάντο Αλόνσο ξεκίνησε η πρώτη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών στο Μονακό, με τους μηχανικούς του Ισπανού να κάνουν αγώνα δρόμου για να προλάβουν να ετοιμάσουν το μονοθέσιο, έτσι ώστε αύριο να μπορεί, έστω και από το πιτλέιν, να διεκδικήσει ότι καλύτερο μπορεί.
Με το που ξεκίνησε η χρονομετρημένη περίοδος αρκετοί οδηγοί έσπευσαν να βγουν στην πίστα, θέλοντας να προλάβουν να σημειώσουν έναν χρόνο πριν πιάσει η… κίνηση, αλλά και να ζεστάνουν τα ελαστικά τους. Όσο περνούσε η ώρα οι χρόνοι έπεφταν, με τον Μάσα να είναι ο πρώτος που σπάει το φράγμα του 1’15’’, με 1’14’’757. Οι πέντε πρώτοι πιλότοι που είχαν κάνει καλούς γύρους αποσύρθηκαν στα πιτ μη θέλοντας να διακινδυνεύσουν κάτι, αφού η θέση τους στο Q2 ήταν εξασφαλισμένη. Η μάχη είχε ανάψει για τις τελευταίες θέσεις που έδιναν το εισιτήριο, ενώ και οι δύο McLaren ξαναβγήκαν στο τέλος θέλοντας να βελτιώσουν τη θέση τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια