FORMULA 1

Column Left

Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2009

Μονο νικη θελει ο Hamilton στον επομενο αγωνα

Παρά το γεγονός ότι στο Σπα ο αγώνας τελείωσε για τον Λιούις Χάμιλτον μόλις στον πρώτο γύρο, ο Βρετανός παραμένει αισιόδοξος και θα πάει στην Ιταλία και στη Μόντσα έχοντας ως στόχο να χαλάσει τα σχέδια της Ferrari για νίκη μέσα στην έδρα τους, όπως είπε σε δηλώσεις του, κάτι που δεν έχει καταφέρει να κάνει στη συγκεκριμένη πίστα.
Το υψηλότερο σκαλί του βάθρου ονειρεύεται ο Λιούις Χάμιλτον στο Γκραν Πρι της Μόντσα, καθώς θα πάει στην Ιταλία με στόχο να χαλάσει τα σχέδια της Ferrari και να νικήσει στην έδρα της, κάτι που δεν έχει κατορθώσει να κάνει μέχρι στιγμής. Ο Βρετανός, πάντως, παραμένει αισιόδοξος παρά το γεγονός ότι στο Σπα ο αγώνας του τελείωσε μόλις στον πρώτο γύρο, και αυτό εξέφρασε και σε δηλώσεις του. «Στην καριέρα μου ήμουν πολύ τυχερός γιατί μόλις στις δυο πρώτες σεζόν μου στη Formula1 μπορούσα να μάχομαι για τον τίτλο μέχρι το τέλος. Γι' αυτό και νιώθω περίεργα φέτος. Μπορεί στο Σπα ο αγώνας μου να μην εξελίχθηκε καλά, όμως θέλω να κερδίσω στη Μόντσα και μετά θα συνεχίσω να προσπαθώ για κάθε βαθμό. Άλλωστε, αν και μπορεί να ακούγεται τρελό, αλλά δε θα βγάλω τον τίτλο απ' το μυαλό μου όσο έχω μαθηματικές ελπίδες ακόμα», είπε ο οδηγός της McLaren και πρόσθεσε ότι ίσως υπάρξουν ανακατατάξεις στη Μόντσα. «Έχουμε ένα πολύ καλό πακέτο χαμηλής κάθετης δύναμης για τη Μόντσα και γι' αυτό πιστεύω ότι θα συνεχίσουμε να κυνηγάμε τους πρώτους.
Τα πράγματα, βέβαια, θα είναι διαφορετικά σε σχέση με το παρελθόν, αφού πάντα κάναμε δοκιμές εκεί πριν το Γκραν Πρι, που μας επέτρεπε να εξοικειωθούμε με την πίστα. Φέτος θα χρειαστεί αρκετή δουλειά το πρωί της Παρασκευής και αυτό πιστεύω ότι θα φέρει ανακατατάξεις, ειδικά αν ο καιρός κάνει τα παιχνίδια του, όπως και πέρυσι».
Πηγή: www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια