FORMULA 1

Column Left

Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΤΗΝ F1

Η Σιμόνα Ντε Σιλβέστρο μίλησε για το όνειρό της να οδηγήσει στην F1 και για την μέχρι τώρα εμπειρία της με την Sauber
Δεν ήταν λίγες οι γυναίκες που προσπάθησαν να μπουν στον μαγικό κόσμο της F1 και να βρεθούν έστω και για λίγο πίσω από ένα μονοθέσιο. Ωστόσο, καμία από αυτές δεν κατάφερε να πάρει ένα συμβόλαιο στον 21ο αιώνα.Η Σιμόνα Ντε Σιλβέστρο θα προσπαθήσει να γράψει ιστορία και να γίνει η πρώτη που θα τα καταφέρει.
Με τις επιδόσεις της δείχνει ικανή να κάνει το όνειρο της πραγματικότητα. Ήδη, άνθρωποι της Sauber έχουν μιλήσει ανοικτά για το ταλέντο της.
"Αν τις πούμε να κάνει αυτό στον έβδομο γύρο, ή κάτι άλλο στον 13ο θα το κάνει χωρίς καμία αμφιβολία. Δεν έκανε κανένα λάθος και αυτό ήταν κάτι το εντυπωσιακό" ήταν τα λόγια ενός εκ των μελών της ομάδας των τεχνικών της Sauber.
Μάλιστα, η επίδοσή της ήταν τέτοια που επιστρέφοντας στα πιτ όλοι οι τεχνικοί την χειροκρότησαν. Η ίδια δήλωσε για αυτό πως: "Ήταν κάτι το απίστευτο και δεν μου έχει ξανασυμβεί στο παρελθόν.
Οι δοκιμές πήγαν πολύ καλά γιατί δουλέψαμε σαν ομάδα και ήταν μια πραγματική δοκιμή. Το να με υποδεχτούν με χειροκροτήματα στην πρώτη μου δοκιμή στη F1 ήταν κάτι το οποίο δεν περίμενα.
Για μένα είναι ένα μεγάλο ρίσκο. Αν δεν είμαι ανταγωνιστική μπορεί να καταστρέψω τα κορίτσια που θέλουν να δοκιμάσουν στην F1. Μπορεί να χρειαστούν άλλα 25 χρόνια για να δοκιμάσει κάποια άλλη ή δεν ξέρω και εγώ πόσα άλλα...
Αν θέλεις το όνειρο σου να γίνει πραγματικότητα πρέπει να είσαι ανταγωνιστικός στην πίστα, είτε είσαι άνδρας είτε γυναίκα. Με αυτό θα σε κρίνουν όλοι. Αυτός ήταν ο στόχος σε όλη μου την καριέρα και θέλω να είμαι πραγματικά ανταγωνιστική και για αυτό υπάρχουν άνθρωποι που με υποστηρίζουν".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια