FORMULA 1

Column Left

Τρίτη 13 Μαΐου 2014

HAMILTON VS ROSBERG ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΗΣ ΠΤΩΣΗΣ...

Η ανησυχία του Λιούις Χάμιλτον για τον οριακό τρόπο με τον οποίο κέρδισε τον Νίκο Ρόζμπεργκ στο Γκραν Πρι της Ισπανίας (όπως και στο Μπαχρέιν) επισκιάζει την ικανοποίηση του Άγγλου για την τέταρτη διαδοχική του νίκη και για το γεγονός ότι σήμερα τέθηκε για πρώτη φορά επικεφαλής της βαθμολογίας της Formula 1 έπειτα από δύο χρόνια. Καθώς κανένα άλλο μονοθέσιο δεν δείχνει ικανό να πλησιάσει τη Mercedes στην πίστα, ο Ρόζμπεργκ επιδεικνύει και την ταχύτητα και το τεχνικό βάθος που χρειάζονται για να ανταγωνιστεί τον Χάμιλτον, και να αποτελέσει το μοναδικό εμπόδιο στο δρόμο του Άγγλου προς το δεύτερο πρωτάθλημα της καριέρας του.
Στο παρκ φερμέ, στο τέλος του ισπανικού αγώνα, ο Ρόζμπεργκ δεν έκρυψε τη δυσαρέσκειά του για την 4η διαδοχική του ήττα από τον Χάμιλτον, καθώς οι πολυετείς μονομαχίες των δύο, που πάνε πίσω στα χρόνια που αγωνίζονταν μαζί στα Καρτ, αναβιώνουν τώρα στη Formula 1. Ο Χάμιλτον είπε, στο τέλος του GP Ισπανίας: “Ο Νίκο έκανε φανταστική δουλειά σήμερα, ήταν πολύ γρήγορος. Πάσχιζα να τον κρατήσω πίσω μου και είμαι ευγνώμων που τα κατάφερα. Πιστεύω ότι έχω λίγη δουλειά να κάνω τις επόμενες εβδομάδες, καθώς πέρσι πασχίζαμε στο Μονακό, όπως και σε αυτόν τον αγώνα”. “Πρέπει να εντοπίσω σε ποιούς τομείς χάνω ταχύτητα και να το διορθώσω στον επόμενο αγώνα. Δεν είναι εύκολο για μένα από καμία άποψη, ο Νίκι προβάλλει μπροστά μου μια τεράστια πρόκληση”. “Όμως, με κανέναν τρόπο δεν θα μπορούσα να είχα φανταστεί αυτές τις τέσσερις νίκες. Όλα είναι οριακά, έχουμε ακόμα πολύ δρόμο και πρέπει να βρω λίγη περισσότερη ταχύτητα του αυτοκινήτου. Πάντως, όλα οφείλονται στην πολύ σκληρή δουλειά που έχει κάνει η ομάδα, και απολαμβάνω κάθε στιγμή”, κατέληξε ο Άγγλος. Ρόζμπεργκ: Ένας γύρος ακόμα...
Ο Ρόζμπεργκ, στο μεταξύ, δείχνει με τις δικές του ρυθμίσεις και δίχως να διστάζει να ακολουθήσει διαφορετική στρατηγική, ότι βρίσκεται σταθερά στο επίπεδο του Χάμιλτον - και θα ήταν και στην Κίνα εξίσου κοντά, αν δεν αντιμετώπιζε μια σειρά τεχνικών ζητημάτων. Ο Γερμανός, που τερμάτισε στο Ισπανικό GP έξι δέκατα πίσω από τον Χάμιλτον, είπε: “Νομίζω ότι αν είχα έναν ακόμα γύρο, θα είχα προσπαθήσει την προσπέραση. Δεν ήμουν αρκετά κοντά, αλλά με έναν ακόμα γύρο θα έφτανα. Είμαι πλήρως αποκαρδιωμένος”. "Η εκκίνησή μου ήταν, ατυχώς, πολύ κακή. Είναι μια από τις αδυναμίες που έχω, προς στιγμήν. Έχω κάνει τρεις κακές εκκινήσεις στη σειρά και αυτό μου έχει κοστίσει. Πρέπει να δουλέψω πάνω σε αυτό”. “Η ταχύτητά μας στις συστοιχίες γύρων του αγώνα ήταν καλή, η αλλαγή στρατηγικής ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσαμε να κάνουμε και απέδωσε τέλεια. Όμως, σε αυτή την πίστα είναι πολύ δύσκολο να πλησιάσεις το μονοθέσιο που προηγείται. Εγώ έφτασα κοντά, στη στροφή 10 του τελευταίου γύρου θα μπορούσα να έκαναν τον καμικάζι, αλλά δεν θα απέδιδε”. “Δεν είχε νόημα. Ο Λιούις έκανε σπουδαία δουλειά όλο το τριήμερο και ήταν λίγο μπροστά, αλλά μπορούμε να πάρουμε πολλά θετικά από αυτό. Έχω ισχυρό κίνητρο να κάνω το κάτι παραπάνω και να τον κερδίσω την επόμενη φορά”, τόνισε ο Γερμανός."

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Write σχόλια